'אפ-אפ' שהשיקה מכבי – ייחודי ופורץ דרך במגזר

עפר גדנקן No Comments on 'אפ-אפ' שהשיקה מכבי – ייחודי ופורץ דרך במגזר

4 פעמים בחודש, זכאים חברי 'מכבי שלי' ו'מכבי זהב' למגוון פעילויות בריאות ב- 25 ₪ בלבד לפעילות. השירות החדש 'אפ-אפ' מהווה פריצת דרך בקופות החולים – בהתאמתו גם למגזר החרדי, ומביע כמו תמיד את חדשנות מכבי והתאמת שירותיה לכלל המגזרים, באמצעות בתי עסק המאפשרים פעילויות בריאות בהתאמה מלאה.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכבי משיקה בימים אלו את עולם ההטבות 'אפ-אפ' במסגרתו ייהנו חברי מכבי ממגוון פעילויות בריאות ב- 25 ₪ לפעילות וללא כל התחייבות. שירות זה שהינו חלק ממהלכי קידום הבריאות אותם מובילה מכבי לטובת כלל חבריה, עוזר לחברי מכבי לשלב בתוך השגרה העמוסה והיומיומית מאות פעילויות בריאות מגוונות, הניתנות על ידי מאות בתי עסק ברחבי הארץ.

מעבר להשקת עולם ההטבות 'אפ-אפ' שמהווה פריצת דרך בפני עצמו, הוסיפו במכבי להנגיש את השירות המבורך לטובת כלל החברים ובהם גם חברי מכבי מהמגזר החרדי. השירות ניתן בהתאמה מלאה למגזר, באמצעות בתי עסק המאפשרים פעילויות בריאות בהתאמה מלאה לכל צרכי ורגשות הציבור החרדי.

גם את אופן הזמנת השירות התאימו במכבי גם למגזר החרדי. השירות ניתן בחיוג למספר טלפון 074-755-3333 או בשליחת הודעת ווטסאפ למספר הנ"ל. בוחרים את הפעילות הרצויה ומקבלים קוד אותו יש להציג בכניסה לפעילויות.

השירות החדש 'אפ-אפ' – החיים שלך, רק בריאים יותר – שמותאם גם למגזר החרדי כמו לכלל חברי מכבי, הינו פורץ דרך בעולם קופות החולים – בהתאמת שירות בתחום זה גם לאורח החיים החרדי, ומביע כמו תמיד את חדשנות מכבי, התאמת שירותיה לכלל המגזרים והחשיבה הבלתי פוסקת כיצד להתקדם, לפתח ולהנגיש כל שירות אפשרי, בצורה מתקדמת, מקצועית וחדשנית.

מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי: "מדובר בבשורה של ממש שתביא למהפכה בתחום הספורט והכושר עבור חברות וחברי מכבי בכל רחבי הארץ. דרך שירות 'אפ-אפ' הייחודי לנו – חברי מכבי יוכלו לבחור את סוג הספורט המועדף עליהם, במקום הנוח להם, ללא שום התחייבות ובעלות סמלית בלבד. השירות החדש יקדם את בריאותם של חברי מכבי ע"י התמדה בפעילויות גופניות, וכן הנעה להתחלת פעילות זו בקרב רבים נוספים. אנו סבורים כי מהלך חסר תקדים זה יביא לשיפור במדדי הבריאות של מאות אלפי ישראליים, ובכך ימנע בין היתר התפתחויות של מצבי חולי. אני מבקשת להודות לחברת movement על שיתוף הפעולה ולמשרד הבריאות על הגיבוי למהלך".

מנהל מגזר חרדי במכבי, ר' בן ציון פדר: "מכבי, כמו ביוזמות רבות, הינה החלוצה והחדשנית גם בתחום זה ומביאה שירות חדש בקידום הבריאות במגזר החרדי, שמהווה סמל ודוגמא לחדשנות, להובלה, לפיתוח ולחשיבה מתמדת על החברים. אנו עושים ככל הניתן על מנת להנגיש ולהתאים כל שירות של קידום בריאות לטובת כלל חברי מכבי".



0 תגובות